Зламаний плюралізм: як українські телеканали поширювали наративи російської пропаганди


Віталій Рибак, аналітик і журналіст Internews Ukraine та UkraineWorld, проаналізував, як українські телеканали поширювали наративи російської пропаганди.

Заблоковані телеканали, пов’язані з Віктором Медведчуком, представляють себе як опозиційні. Під цим прикриттям вони постійно розповсюджували наративи російської пропаганди в Україні.

2 лютого Президент України Володимир Зеленський підписав указ, яким ввів в дію рішення Ради національної безпеки та оборони про застосування санкцій проти Тараса Козака, формального власника телеканалів “112 Україна”“NewsOne” і “ZIK” (медіахолдинг “Новини”). Однак фактичним бенефіціаром цих телеканалів уже протягом кількох років був Віктор Медведчук, один з лідерів проросійської політичної партії “Опозиційна платформа — За життя”.

За інформацією nv.ua, санкції проти Козака були запроваджені саме зараз, тому що українські спецслужби задокументували фінансування телеканалів “112 Україна”“NewsOne” і “ZIK” з ОРДЛО та Російської Федерації. Видання ZN.UA повідомило, що гроші, за рахунок яких фінансувалися телеканали, надходили з продажу кам’яного вугілля з окупованих територій Донбасу.

Читати далі